Меню сайту
Головна » Статті » Конспекти уроків

Бінарний урок ( фізкультура, навколишній світ) 4 клас
Завдання уроку:
 1) повторити комплекс загально - розвивальних вправ зі скакалкою; повторити поєд­нання акробатичних елементів (перекид уперед, стійка на лопатках, «міст»); повторити опорний стрибок че­рез гімнастичного козла;
 2) розвивати силу, гнучкість , спритність.
 3) виховувати почуття колективізму та дбайливого ставлення до власного здоров’я,
 Навколишній світ
 1) узагальнити знання учнів про тварин.
 2) розвивати уміння послідовно виконувати завдання із логічним навантаженням.
 3) виховувати бережне ставлення до тваринного світу .
 Тип уроку: узагальнення знань
 Вид уроку: бінарний урок з фізичної культури та навколишнього світу.
 Форми і методи : робота в групах , «Асоціативний кущ»,фронтально – потоковий метод, організаційний метод. Інвентар: скакалки; гімнастичні мати та лави; гім­настичний козел; мостик; секундомір; карти для опи­тування, ілюстрації , схеми

Підготовча частина
1. Організований перехід до місця занять(До 1 хв)
У колоні по- одному
2. Шикування в одну шеренгу, рапорт, по­відомлення завдань уроку(До 1 хв)За зростом біля лінії
3. Вимірювання частоти серцевих скоро­чень (ЧСС)До 30 сЗа 15 с. Дізнатися в учнів, чий пульс біль­ше ніж 20 ударів
4. Інструктаж із правил поведінки та техні­ки безпеки під час занять гімнастикоюДо 30 сЗвернути увагу на дотримання учнями дисципліни, особливо під час виконання вправ із акробатики та стрибках через козла
5. Рухлива гра «Швидко шикуйся!»3-4 разиЗа командою «КЛАС! В одну шеренгу СТАВАЙ!» хлопці та дівчата окремо шику­ються в одну шеренгу. Перемагає відділення, яке виконає це швидше
6. Організаційні вправи (виконання команд «РІВНЯЙСЬ», «СТРУНКО», «ВІЛЬНО», « Право-РУЧ », « Ліво-РУЧ », « Кру-ГОМ », перешикування уступами за рахунком 9, 6, 3 на місц(До 1 хв)Чіткість і узгодженість, виконання команд Фронтально – потоковий метод
7. Загальнорозвивальні вправи зі скакал­кою на місці:(5-6 хв)Учні самостійно розбирають скакалки.
• вихідне положення (В. П.) — основна стійка (0. С), скакалка попереду. 1 — нахил головою ліворуч; 2 — те саме праворуч; 3 — те саме вперед; 4 — те саме назад;3-4 разиІз великою амплітудою.
• В. П. — те саме, руки вперед. 1 — праву руку вгору, ліву — вниз; 2 — змінити положення рук;3-4 разиВиконувати ритмічно.
• В. П.— те саме, руки вгору. 1-2 — від­вести руки назад; 3-4 — те саме вперед;3-4 разиГолову не опускати.

Підготовча частина(10 хв)• В. П.— 0. С, скакалка попереду. 1 — нахил тулуба праворуч, одночасно виставляючи ліву ногу в сторону; 2 — В. П.; 3-4 — те саме в інший бік; • В. П.— те саме. 1 — руки вгору, прогну­тися, одночасно виставляючи ліву ногу назад; 2 — В. П.; 3-4 — те саме другою ногою; • В. П.—-.те саме. 1 — присівши, покласти скакалку; 2 — 0. С; 3 — нагнувшись, узяти скакалку; 4 — В. П.; • В. П.— те саме. 1 — присівши, покласти скакалку; 2 — перестрибнути скакалку; 3 — перестрибнути скакалку назад; 4 — нагнувшись, узяти скакалку та випрямитися4-5 разів 4-5 разів 4-5 разів 4-6 разівУзгоджувати рухи тулубом і ногами. Із великою амплітудою. Узгоджувати з диханням (присідання на видиху, піднімання — на вдиху). У рівномірному темпі
8. Різновиди ходьби (звичайна; на п'ятах, руки за голову; на носках, руки вгору; на зовнішньому боці стопи, руки на по­ясі)До 1 хвСпину тримати рівно. У колону по одному в обхід спортивною залою
9. Різновиди бігу (звичайний; приставним кроком лівим (правим) боком; із висо­ким підніманням колін; із закиданням гомілок назад; по «купинах»)1-2 хвУтримувати дистанцію 2 кроки
10. Ходьба з вправами для відновлення дихання( До3 хв )В індивідуальному темпі
Основна частина (25хв)
1. Перешикування з колони по одно­му в колону по чотири та пересування до місць виконання вправ («станцій»)До 1 хвПризначити капітанів груп. Перевірити знання з правил безпеки у 3-4 учнів
2. Станція «Різноманітність тварин»:
 • теоретичне завдання Розподілити тварини на групи : безхребетні та хребетні • практичне завдання (поєднання акро­батичних елементів — два перекиди вперед, перекатом назад упор присівши, стійка на лопатках, «міст» із положення лежачи на спині.)6-6,5 хвВиконати завдання по групах Виконувати почергово. Забезпечувати стра­хування під час виконання «мосту»
3. Станція «Рідний дім для тварин»:
теоретичне завдання: Наведіть приклади тварин , котрі мешкають: На суходолі – У водоймах – У лісі – На полі – 6-6,5 хвЗабезпечити страхування. Звернути увагу на швидкість шикування під час переходу від однієї станції до іншої


Основна частина(25хв)
 •практичне завдання (виконати вправи на гімнастичній лаві: а) лазіння по гімнастичній лаві; б) нахили тулуба з положення лежачи; Кожний попередній учень страхує наступного, Не затримувати дихання , виконувати до індивідуального максимуму.
4. Станція «Пристосування тварин до життя»: • теоретичне завдання Навести приклади пристосування тварин до життя • практичне завдання (виконати стрибки зі скакалкою) а) на обох ногах; б) на лівій (правій) нозі; 6-6,5 хв Колективна робота Стрибати у повільному темпі, намагаючись не зупинятися
5. Станція «Розмноження тварин»:
теоретичне завдання
Скласти послідовність розмноження тварин • практичне завдання (виконати опорні стрибки через гімнастичного козла): а) настрибування з розбігу в упор на ко­ліна; б) стрибок у спосіб «ноги нарізно»6-6,5 хв Робота в групах Усі вправи виконувати зі страхуванням учителем . Темп середній.
Заключна частина (3-5 хв)
1. Шикування в одну шеренгу(До ЗО с) За зростом біля лінії, інтервал — довжина витягнутих рук
2. Вправи для розслаблення м'язів і віднов­лення дихання1-2 хвФронтально одночасно
3. Підбиття підсумків (До І хв)
Аналіз роботи підгруп із капітанами.
 Оці­нювання учнів
4, Домашнє завдання -До ЗО сСтрибки зі скакалкою на обох ногах Написати міні – твір „ Чому потрібно охороняти тварин”
5. Організований перехід до класуДо 30 сУ колону по одному, дистанція — два кроки
 
 

Категорія: Конспекти уроків | Додав: lyubov (26.02.2013)
Переглядів: 1662 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вхід на сайт

Новини школи

Серпнева конференція

26 серпня 2016 року наша школа приймала гостей зі шкіл селища та району. Переглянути фото можна за посиланням: 


Літо 2016

Закінчився навчальний рік, проте робота школи продовжується.


Безпека дорожнього руху


Перше вересня

День Знань. Навіть погода раділа початку навчального року!


Закінчились осінні канікули...

Чому так швидко пролітає тиждень? Наче і відпочити не встигли?! А уявіть, якби і цього тижня не було? Чи стало б нам важче?


Погода в Каланчаку
Мини - чат

200
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz