Мережевий турнір "Знавці природи" 5 клас. Класний керівник: Маліновська Н.М. - 13 Квітня 2011 - Персональный сайт школы

Меню сайту
Головна » 2011 » Квітень » 13 » Мережевий турнір "Знавці природи" 5 клас. Класний керівник: Маліновська Н.М.
Мережевий турнір "Знавці природи" 5 клас. Класний керівник: Маліновська Н.М.
00:58

Мережевий турнір «Знавці природи»

  Мета.

-                     розширити знання учнів про флору та фауну;

-                     формувати ощадливе ставлення до природи у дітей;

-                     пізнавати природу, пробуджувати позитивні емоції під час дидактичних ігор;

-                     Формувати цілісні уявлення про природу і навколишній світ;

-                     Розвивати уміння сприймати навколишній світ органами чуття;

-                      формувати вміння спілкуватися,  працювати в колективі.

 

Обладнання: комп’ютери, об’єднані в локальну мережу ,програма ПазлКлуб, програма для створення презентацій PowerPoint, програма для віддаленого керування комп’ютерами Netop School, програма для створення флеш-тестів Adobe Flash CS3, браузер Mozilla Firefox для перегляду флеш-тестів, карта островів, таблиця результатів, зірочки-наліпки, картки із зображенням назв тварин команд

Форма проведення: мережевий турнір

Клас: 5-а

Тривалість: 45 хв

 

Хід заходу

Вступне слово вчителя.

Доброго дня. Сьогодні ми з вами помандруємо у захоплюючу подорож. Кожен комп’ютер в мережі наче кораблик від одного острова знань пливе до іншого. От і ми відвідаємо 7 островів-завдань. А наприкінці подорожі з’ясуємо, хто ж з вас може називатися знавцем природи. Так як саме зараз йде місячник екології, то ми обрали цю тему. на минулій класній годині ми вже визначили, хто з ким буде в парі та яку назву отримає. Погляньте, на дошці прикріплена таблиця результатів, куди ви будете клеїти свої зароблені наліпки.

А зараз погляньмо на карту островів:

Острів 1 «Лісовий»

Острів 2 Рекордсмени

Острів 3 Острів розумників

Острів 4 Вірю – не вірю

Острів 5 «Абетка природи»

Острів 6 «Соловїний»

Острів 7 «Мозаїка»

(Клас поділяється на команди по 2 чоловіка. Завчасно за допомогою жеребкування обирається номер комп’ютера, діти придумують  назви команд.

За кожне виконане завдання команди отримують відповідну кількість балів, отримуючи зірку-наліпку. Наліпки розміщають у таблиці результатів.)

Острів 1 «Лісовий»

Завдання: кожна команда повинна назвати дерево, листочки якого побачить на екрані. (макс. 1 бал)

(Презентація Острів1 : презентація демонструється одночасно на всі комп’ютери за допомогою програми NetOp School)

Відповіді: Клен; липа; акація; береза; верба; тополя; горобина.

Острів 2 «Рекордсмени»

На цьому острові ми знайдемо звірів най-най-най

Завдання: кожна команда запускає на виконання файл Острів2 Рекордсмени.swf  З чотирьох запропонованих тварин треба обрати ту, про яку йде мова у завданні. (макс.8 балів)

(Острів2 Рекордсмени.swf :даний флеш-ролик запускається за допомогою браузера Mozilla Firefox)

        Питання:

1.      Найбільший  птах              страус, орел, кондор, грифон

2.      Найбільша тварина     слон, носоріг, гіпопотам, синій кит

3.      Найстрашніша риба           акула, піранья, мурена, скат

4.      Найкращий стрибун           кенгуру, коник, кінь, заєць

5.      Найбільші мавпи       макаки, орангутанги, горили, шимпанзе

6.      Найкращий лісовий інженер   дятел, бобер, білка, борсук

7.      Самий головний довгожитель  черепаха, олень, сова, змія

8.      Найшвидший звір             леопард, гепард, косуля, жирафа

Острів 3 «Розумники»

На цьому острові живе багато птахів, тому і запитання будуть «пташині»

Завдання: очі відпочивають від моніторів. Кожна команда повинна дати усно відповідь на запитання. 1 запитання – 2 бали. (макс.6 балів)

        Питання:

1.      Удень сліпа буває,  а вночі прозріває                                 (Сова).  

2.      Це що за дивні дроби барабанні?   Доносяться з хащі то рідше, то частіше:  «Хто стукає в лісові двері?  Людина ти або звір?»                            (Дятел)

3.      Хлопчисько в сірому картузі  По дворах шастає, крихти збирає,  По полях ночує, коноплі краде.        (Горобець)

4.      По луку він важливо бродить,  з води сухим виходить.                          (Гусак)

5.      У цього птаха - дзьоб як спиці.   По воді вона гуляє, раз у раз ніс купає.       (Чапля)

6.      На вид непоказний, зате голосистий.                       (Соловей)

7.      Летить колишній  розбійник старий: пазурі, як кинджали, очі, як фари.       (Філін)

8.      Чорний, моторний,  Кричить: «Крак!», звуть його...                     (Грак)

9.      Ходить по дворі будильник, розгрібає лапою сміття,   Розправляє із шумом крила  І сідає на огорожу.                                          (Півень)

10.  Найвища тварина       (жираф)

11.  У кого самий довгий язик   (мурав`їд)

12.  Найближча до нас зірка?   (Сонце)

13.  Що за трава, що і сліпі довідаються?   (Кропива)

14.  Який гриб найотрутніший?   (Бліда поганка)

15.  Назвіть найотрутнішого павука на Землі (Каракурт)  

  1. Птахи, що приносять щастя? (Лелеки)
  2. Найменша у світі пташка? (Колібрі)
  3. Чиї пташенята не знають своєї матері? (Зозулині)
  4. Вісники весни? (Жайворонки)
  5. В якого птаха такий міцний хвіст, що він підтримує його на дереві? (У дятла)
  6. Які птахи прилітають з півдня першими? (Шпаки)

 

Острів 4 «Вірю – не вірю»

Завдання: кожна команда запускає на виконання файл Острів4 Вірю-не вірю.swf  Уважно прочитайте речення, оберіть одну з двох запропонованих варіантів: 1- так, вірю; 2 – ні, не вірю. (макс.12 балів)

Питання:

1. Ластівки й стрижі харчуються комахами. (Так).                               

2. Жаба – свійська тварина. (Ні).                               

3. Бруньки на деревах розкриваються відразу після листопаду. (Ні)

4. Вовк, лисиця, рись – хижаки.  (Так).                                                                            

5. Число 28 є тільки в лютому. (Ні                               

6. Випав перший сніг і зацвіли проліски. (Ні)                                                

7. На деревах з'явилися перші листи, а в школі

    почався навчальний рік.   (Ні)                                                                       

8. У поле тане сніг, а на ріці почався льодохід. (Так)             

9. Зацвіли проліски, а птаха летять. (Ні)                                 

10. У коника вуха на ногах.  (Так)                                        

11.  Слони вміють плавати.    (Так)                            

12. Жаба взимку їсть.  (Ні)                        

Острів 5 «Абетка природи»

Завдання: кожна команда запускає на виконання файл Острів5 Абетка природи.swf  Уважно прочитайте речення, оберіть один варіант відповіді з трьох запропонованих варіантів. (макс.7 балів)

Питання:

1. Літаюча комаха з фарбуванням       а) Оса

тигра. Приносить користь людині.    б) Метелик

                                                               в) Бджола  

2.  Який звірок уміє літати?          а) Білка-Летяга

                                                              б) Рись

                                                             в) Кажан

3.  Колоситься в полі жито.                       а) Дзвіночок

   Там, у житі, квітку знайдеш:            б) Конюшина

   Ясно-Синя й пухнаста,                       в) Волошка

   Тільки жаль, не запашна.

4.  Стоїть Олена                                         а) Береза

   Хустка зелена                                    б) Верба

   Тонкий стан                                          в) Осика

   Білий сарафан

5. Що є кращими ласощами     а) Трава

для лосів, оленів і козуль?                   б) Гриби

                                                                   в) Сіль

6. Дрібна літаюча комаха,                      а) Комар

   самки, якоі харчуються кров'ю.           б) Кліщ

 Любить вогкість і болотисті місця.       в) Муха

7.   Маленькі нелітаючі чорні або            а) Бджоли

   руді, живуть групами. Житло                 б) Таргани

        нагадують пагорб.                                       в) Мурахи  

Острів 6 «Солов’їний»

Завдання: очі відпочивають від моніторів. Можна навіть їх заплющити , тому що треба послухати звуки природи та сказати, хто ж їх власник. 1 запитання – 3 бали. (макс.3 бали)

25.wavкабан;       29.wavпівень;        38.wavкурка;

44.wav – кінь;          47.wav – коза;            47.wav – осел;     canis.wav – собака.

Острів 7 «Мозаїчний»

Якщо подивитися на цей острів з відстані пташиного польоту, то цей острів виглядає як яскрава мозаїка, адже на ньому живуть метелики!

Завдання: кожна команда запускає на виконання ярлик програми ПазлКлуб , обирають файл Острів7 та складають пазл. (макс.7 балів)

Підведення підсумків. Підраховуються бали, визначаються переможці. Переможцям дарують брошури, зроблені старшокласниками «Цікавинки про тварин»

Список використаних джерел

http://doc.osvita.ua/doc/files/news/154/15451/Podoroz.doc Підсумковий урок-гра з курсу « Я і Україна. Природознавство» Підготовила і провела: Подмаркова Т.О., Гудименко С.В.

Бажаєте пройти тести он-лайн? Завдання 2,4,5 містяться на сторінці тестів

Перейти на сторінку тестів

 

 

 

 

Категорія: Сценарии | Переглядів: 1987 | Додав: NataMalinka | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вхід на сайт

Новини школи

Серпнева конференція

26 серпня 2016 року наша школа приймала гостей зі шкіл селища та району. Переглянути фото можна за посиланням: 


Літо 2016

Закінчився навчальний рік, проте робота школи продовжується.


Безпека дорожнього руху


Перше вересня

День Знань. Навіть погода раділа початку навчального року!


Закінчились осінні канікули...

Чому так швидко пролітає тиждень? Наче і відпочити не встигли?! А уявіть, якби і цього тижня не було? Чи стало б нам важче?


Погода в Каланчаку
Мини - чат

200
Друзі сайту