Меню сайту
Виховна робота в школі планується та реалізується у відповідності до програми громадянсько–патріотичного виховання «Народжені в Україні»,яка затверджена на педагогічній раді Цільова спрямованість програми «Народжені в України» – формування особистості громадянина та патріота України з притаманними йому цінностями, поглядами, орієнтирами, установками, мотивами діяльності та поведінки. У нашому розумінні - це формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дозволяє людині відчувати себе юридично, соціально, морально й політично дієздатною. Громадянська позиція школяра повинна висловитися в почутті власної гідності,внутрішній свободі особистості, дисциплінованості, у повазі та довірі до інших громадян. Завдання: 1.Набуття учнями школи соціального досвіду, формування у вихованця позиції бути гідним прийняти естафету людської духовності; 2.Створення умов для утвердження у свідомості та почуттях школярів соціально значущих патріотичних цінностей, поглядів і переконань, поваги до культурного та історичного минулого України, до національних традицій. 3.Створення умов для більш активного залучення школярів до вирішення культурних, правових, екологічних та інших проблем. 3.Створення умов для вихованняу школярів поваги до Конституції України, законності, нормсуспільного та колективного життя. 4. Створення умов для формування расової, національної, релігійної толерантності. 5.Визначення і використання найбільш продуктивних форм і способів інтелектуального розвитку дитини, професійного зростання педагога; 6.Створення умов для виявлення та розкриття пізнавальних здібностей усіх учасників навчально-виховного процесу; 7.Забезпечення реальної свободи вибору в основних сферах життєдіяльності дітей та дорослих; 8.Створення системи медико-соціальної та психолого-педагогічної підтримкиособистості дитини в процесі розвитку і розкриття її індивідуальнихособливостей. Основні напрямки програми: громадянсько– патріотичний; морально – етичний, творчий; родинно – сімейний спортивно – оздоровчий; превентивний Виховання дітей, підготовка їх до соціально активної життєдіяльності має багато напрямів. Організовуючі виховні заходи ставимо собі за мету забезпечити особистісне виховання кожного школяра. Ми практикуємо різні форми проведення позаурочної діяльності . З 2008 року на початку І семестру серед учнів 5-11 класів проводиться гра – випробування « Котигорошко». Гра складається з 3 турів: І тур – змагання – випробування на знання правил дорожнього руху та орієнтації на шляхах, ІІ тур – вирішення пожежно – тактичного завдання з елементами рятування та гасіння пожежі, орієнтації в надзвичайних ситуаціях, ІІІ тур « Стежка розвідника» - випробування на фізичну підготовку та загартованість. КТС « Золота осінь. Осінній ярмарок», Свято працівників освіти.( жовтень) У 2014 р продовжена участь у проекті «FairPlay – Чесна Гра» яка є частиною Національної інформаційної кампанії «Не Дай СНІДу Шанс!», та є одним з найуспішніших проектів, орієнтованих на популяризацію футболу і здорового способу життя серед дітей та молоді ( кер. Скальський А.О., Сєрікова С.О.) Співпраця з громадською організацією «АСЕТ», метою якої є протидія поширенню ВІЛ СНІДу. Розпочато цикл тренінгових занять. У школі волонтерський рух є складовою одного із важливих напрямків громадянського виховання. Ним охоплений увесь учнівський колектив закладу. Проведенні: акція « Допоможи ближньому» - збір одягу, взуття, канцелярського приладдя для дітей з м/ сімей ; акція « Щастя на крилах» - збір коштів для онкохворого випускника нашої школи Сальника Сергія, ініційовані Трухан Вікторією, уч. 9-б кл акція « Подаруй іграшку» - збір дитячих іграшок для д/с « Вишенька» та « Сонечко» на кошти зібрані від осіннього ярмарку надана адресна допомога учням, які прибули із зони АТО та тим чиї батьки знаходяться у зоні АТО (оплачені обіди 3-м учням та придбані канцелярські приладдя 1-й дитині). Учні 6-а класу є шефами дитини – інваліда Нігачової В. Вони відвідали її з казковою виставою « Червона шапочка» та планують привітати її на День Миколая. У сучасних умовах для формування спрямованості учнів на майбутній професійний успіх і його реалізацію у позакласній роботі передбачено використання різних форм та методів : організація інформаційного середовища (оформлення профорієнтаційного куточка « Служба зайнятості інформує» ); використання засобів масової інформації (преса, радіо, телебачення, Інтернет, бібліотеки) співпраця з районною службою зайнятості; залучення до профорієнтаційної роботи батьків учнів та випускників; психологічний супровід вибору старшокласниками професії (тести « Вивченння здібностей та нахилів» « Визначення професійних інтересів», « Мій вибір»),; - години спілкування із запрошенням батьків « Світ професій»10–й, Шаравага М.В.« Професії моїх батьків», 5 клас Білан О.В., 6-а клНігачова Г.Д.« У світі професій» 9-а кл.Маліновська Н.М.. класним керівником Маліновською Н.М. ініційовано проведення у 9-му класі представником громадської організації «Вектор розвиток» тренінгу «Самовизначення у світі професій». Щороку проводиться акція « Школа – моя гордість». Учасники акції: учні школи. Головна мета: зробити свою школу затишнішою та найкращою в районі. Силами учнів проводиться внутрішнє та зовнішнє озеленення школи. Учні є активними учасниками Всеукраїнських суспільно – трудових акцій « Турбота тобі, Україно!» : « Парад квітів біля школи», « Галерея кімнатних рослин», « Дослідницький марафон», « Юний селекціонер», « Ліси для нащадків», « До чистих джерел» ,« Юннатівський зеленбуд», « Біощит». Ефективною формою виховання громадянськості,самостійності, соціалізації особистості є участь підростаючого покоління у дитячих об’єднання та організаціях. У школі учні початкових класів об’єднані в грі – об’єднанні « Україночка», 5-11 класів – шкільним самоврядуванням« Шкільна ліга» . Загальношкільні конкурси « Кращий клас року», « Учень року» сприяли підвищенню ефективності роботи учнівського самоврядування З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей класними керівниками проведена робота щодо залучення школярів до занять в гуртках та секціях. Учні 2-11 класів займаються в гуртках та секціях ДЮЦ, ДЮСШ,ШЕВ: 37,7% дітей відвідували гуртки художньо-естетичного циклу, 13,8 % - спортивних секціях, 31% - туристсько- краєзнавчих, 18 % - паурліфтингу, циркової майстерності тощо. Важливу роль у соціалізації підростаючого покоління відіграє інформаційний простір. Школярі сьогодні активно застосовують інформаційно-комунікативні технології (ІКТ), використовуючи їх як ресурс і як засіб при організації та виконанні навчально-дослідних і проектних робіт, створенні та представленні громадськості презентаційних просвітницьких, звітних та рекламних матеріалів, а також при підготовці до самодіяльних за формою туристських подорожей, походів і експедицій, при проведенні краєзнавчих і соціологічних досліджень і т. п. Учні 7-б кл(клакер Кишиневська С.В.), 11 класі( кл.керКуюн С.О.), 9-а кл ( кл. кер. Маліновська Н.М.), у своїх блогах знайомлять всіх Інтернет-відвідувачів з цікавими подіями класного життя. Працює сайт школи, під керівництвом Маліновської Н.М., вч. інформатики, де співавторами виступають учні школи. Грибко О., учень 11 –го класу під керівництвом Они О.В., створив віртуальний путівник Каланчацьким районом. Важливу роль у формуванні правової свідомості та правової культури відіграє знайомство учнів із законами нашої країни У 2014 році наша школа перемогла у грантовому українсько – польському проекті « Від спільного минулого до спільного майбутнього». Мета проекту : зробити свій внесок до міжнародної співпраці і забезпечити інтелектуальне взаєморозуміння між учнями та вчителями сьогоднішньої Європи в ім'я європейської спільності найближчого майбутнього. Делегація школярів відвідала Польщу(вересень 2014 р.). Наші учні ознайомилися з історико – культурним пам’ятками, системою освіти Польщі. В рамках Програми проведена «Школи мов» та знайомство з українськими та польськими народними традиціями. 27.03.2015 року у школі проведений захист- презентація робіт «Видатні постаті нашого краю» серед учнів 5-11 класів. Пошукові роботи учнів вирізнялися пізнавальністю, цікавим знахідками, інформативністю та якістю фотоілюстрацій. На огляд журі та глядачів були представлені життєві історії наших односельців, які внесли вагомий внесок у розбудову та процвітання нашого селища. Це і Крайнова Л,В., керівник вокального гурту «Южаночка», Демянова Л.Г., керівник вокального ансамблю « Степовичка», Архіпова В.І, інженера лісового господарства смт. Каланчак та ін.

Вхід на сайт

Новини школи

Серпнева конференція

26 серпня 2016 року наша школа приймала гостей зі шкіл селища та району. Переглянути фото можна за посиланням: 


Літо 2016

Закінчився навчальний рік, проте робота школи продовжується.


Безпека дорожнього руху


Перше вересня

День Знань. Навіть погода раділа початку навчального року!


Закінчились осінні канікули...

Чому так швидко пролітає тиждень? Наче і відпочити не встигли?! А уявіть, якби і цього тижня не було? Чи стало б нам важче?


Погода в Каланчаку
Мини - чат

200
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz